matrjos creates

Skandináv karácsony csapó kettő

2019. január 28. 07:35 - Matrjos

Tudom...hol van már a Karácsony, de eddig nem volt időm megírni ezt a bejegyzést, így most teszem meg, hogy jövőre meglegyen :) Mint korábban említettem, idén sokat szemeztem azzal, hogy újra piros-fehér karácsonyi dekorációink legyenek, de aztán mégis győzött a skndináv stílus. Valószínű az sem sokat segített, hogy épp egy Skandinávia és az északi fény átal inspirált eseményt szervezek. Na de akkor végigmennék rajta, idén mik készültek. Természetesen az örök kedvencemmel, az ajtódísszel kezdem. Ha lenne időm, tuti egész évben, minden alkalomra készítenék egyet, annyira szeretem, mikor hazaérek és egy ajtódísz fogad. A játszótéren találtam hozzá botokat, amiket zsineggel háromszög alakba erősítettem. Aztán, fenyő, menta és ciprus ár került rá egy tobozzal eltakarva az illesztést :)

img_0967.JPG

Az adventi koszorúnknál is próbáltam minden eddiginél természetközelibb és letisztultabb lenni. Férjem szüleitől kaptam egy kisebb félbevágott farönköt és arra rögzítettem a 4 gyertyát, plusz borostyán és ciprus ágakat. Ragasztópisztollyal rögzítettem mindent.

screen_shot_2019-01-27_at_23_31_32.png

Ha már Advent, akkor adventi naptár: idén kis dobozokat használtam, amikbe apróságok kerültek. A dobozokat nagy tételben lehetett sajnos csak venni, de a Hobby Művészben és Kreatív Hobbyban is vannak hasonlók. A fák vasútmodell botból valók.

img_1895.JPG

Persze készült még más dekoráció is, a témához passzolva. Felrakom sorban őket. Az üvegbúra és a mini fa az IKEA-ból,  az állatok  a Sleich műhelyéből, a fák a vasútmodell boltból, a fatörzs szeletek virágbolti kiárusításból kerültek hozzánk.

img_1522.JPGscreen_shot_2019-01-27_at_23_38_40.png

img_1481.jpg

img_1486.jpg

img_1487.jpg

img_1313.JPG

Az ablakpárkány és ablak a szokásos karácsonyi stílusban:

img_1100.jpg

img_1434.jpg

A barátnőm, aki tavaly azt tanácsolta szedjem magam a fagyöngyöt, talált egy helyet, ahol gyönyörű példányokat lehetett venni és szinte fillérekért, így idén gyönyörű fagyöngyöm volt.

img_2334.JPG

Az ajándékok csomagolása idén is last minute ment, még 24-én kora délután is csomagoltam :D De végül elkészültek :)

img_1974.JPG

Az ajándékcímkék kis faágmetszetek voltak, amiket megfestettem táblafestékkel és festékfilccel írtam rá a neveket.

img_1311.jpg

És idén is rajzoltam képeslapot, ami a teljes egyszerűség és letisztultság jegyében készült.

screen_shot_2019-01-27_at_23_48_07.png

Az elmaradhatatlan tojáslikőrünk is elkészült. Itt a recept, amit használtunk: https://cookpad.com/hu/receptek/1925798-a-tokeletes-tojaslikor-receptje Cheers!

img_2075.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr4814538300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása