matrjos creates

A klasszikus, Anyukám kedvence - piros és arany

2019. január 28. 21:41 - Matrjos

Évek óta hagyomány, hogy én készítem el Anyukámnak a karácsonyi dekorációt: minden évben szigorúan piros és arany színben. Bár gyerekkorunkban klasszikus, ezerféle színben pompázó karácsonyfánk volt, mióta anyu felköltözött Pestre ez megváltozott. Eleinte fura volt, hogy Tiszaújvárosból sem akart semmi bútort felhozni, tiszta lappal akarta indítani az itteni életét, de végül megértettem, hogy nagyon is igaza van. Mivel világ életében a piros szín volt a kedvence, így ez lett a domináns szín a lakásában is. Valószínű ehhez úgy gondolta, nem is rosszul,  hogy az arany egy tökéletes kiegészítő szín lehet Karácsonyra. Így idén is erre a két színre adta le a rendelést. A koszorú alapot készen vettem egy virágboltban, mert arra se időm, se energiám, hogy elkészítsem, de a továbbiakat én kreáltam rá. A diótörőt az Auchanban, minden mást a Hobby Művészben vettem és ragasztópisztollyal rögzítettem. Anyukám nagyon örült neki :)

screen_shot_2019-01-28_at_15_28_06.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr9214593988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása