matrjos creates

Jobb későn, mint soha - Apák napja margójára

2018. szeptember 05. 14:59 - Matrjos

Ígértem, hogy majd bemutatom az apák napi ajándékot is, azonban ez elmaradt. Így most szeretném ezt pótolni. A nagypapának készítettük ezt a kockát, melynek minden oldalán az unokákról van egy-egy kép. Egy régi fakocka kirakó egy darabját használtam. Az előző képeket (ami látszik a képen), lecsiszoltam róla és a gyerekek képei ragasztottam az oldalaira.

screen_shot_2018-09-05_at_14_55_50.png

A fényképet már eleve olyan méretre nyomtattam ki, amilyenre szükség volt a kockára. Pontosan körbevágtam és dekupázsragasztóval erősítettem oda. És íme a végeredmény:

screen_shot_2018-09-05_at_14_59_17.png

Szerintem szerette, mert a  mai napig az asztalán tartja és látszik, hogy meg is forgatja néha

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr9914224223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása