matrjos creates

Aztán egyszercsak Húsvét lett...

2018. április 01. 11:44 - Matrjos

img_6510_2.JPG

Idén semmi időm semmire. Állandó rohanásban vagyok és kb. azt érzem, hogy ha 48 óra lenne a nap, talán akkor jutnék mindennek a végére. Így a Húsvéttal is az történt, hogy egyszer csak itt volt és persze semmire nem jutott időm, amiket elterveztem. A harsány színeket a férjem rövid úton megvétózta. Így a tavalyi szürke tojásokhoz adtam egy kis rózsaszínt, nem lett nagyon más :)
img_6503_1.jpg

A közeli virágboltban vásároltam egy barka koszorút. Sajnos koszorút csak a nagyon friss barkából lehet fonni, így ahhoz aztán tényleg piacra kellett volna menni :) A barka koszorú közepére készítettem egy tojást és hát tádám! Ennyi is volt, amit készítettem.  img_6550_2.JPG

De hogy valamit azért alkossunk, a csajokkal festettünk tojásokat Nagyszombaton.

Készítettünk táblafestékkel, amire aztán krétamarkerrel írtunk. Jövőre ültetéshez ezt fogom használni :)

img_6947.JPG

Ezenfelül az idei sláger a matricás festés volt. Befestettük a tojást egy világosabb színre, illetve rövidebb ideig hagytuk a festékben, majd utána ráraktunk matricát és sötétebb színbe tettük. Emellett a másik variációját is kipróbáltuk, miszerint a már színre festett tojásra "varázsfilccel" lehetett írni. Ezt a Tescoban és Pepcoban is láttam árulni. Sajnos a tojásokhoz adott matricák nem fedtek annyira tökéletesen, így nem lett egyértelműen szép a körvonaluk.

img_7074_2.jpg

Emellett a csajok ragasztottak matricát is a tojásokra. Íme a kedvenceik:

img_7100.jpg

img_7109_2.jpg

És íme az Emma filctollal díszített tojása:

img_7089_2.JPG

Kellemes Húsvétot Mindenkinek!

img_6940_2.JPG

 

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr813791734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása