matrjos creates

Húsvétra várva

2018. március 18. 15:51 - Matrjos

Nagyon sokáig a Húsvét valahogy nem tudott nálam a Karácsony szintjére emelkedni. Valószínű ez annak is köszönhető, hogy nem igazán szerettem a locsolkodást és gyerekként amúgy is igazságtalannak tartottam, hogy míg én a nap végére bűzlöttem a pacsuliktól, addig az öcsém minden rokontól / baráttól / ismerőstől ajándékot kap :) Aztán mikor megszületett a nagyobbik lányom, az ő kedvéért mégis megróbáltam mindent kihozni az ünnepből. Az első húsvétot otthon töltöttük, és kb vasárnap reggel döbbentem rá, hogy ugyanúgy mint karácsonykor, húsvétkor is illik ünnepi díszbe ötlöztetni a lakást. Mivel minden bolt zárva volt, túl sok mindent nem tudtam tenni, az egyetlen használható eszköz egy kicsi hungarocell koszorúalap volt és a tojáshéjak, amik a süti készítése közben keletkezett hulladékok voltak. Így jobb híján legalább egy ajtódíszt készítettem az összetört tojáshéjak ragasztgatásával és hagyma héjakat vízben megfőzve, majd abban a tojást is, készítettem valamiféle húsvéti hangulatot.

img_5946.JPG

Következő évben már felkészültebb voltam. Megtartottam a tojáshéj alapot, és a tojást sárgára festettem és úgy használtam fel az ajtódíszhez.

img_5947.JPG

A tojásokat is sárgára festettem fehér pöttyökkel, illetve az inverzét is megalkottam. Találtam otthon egy IKEA-s vázát, azon a pöttyöket szintén sárgára festettem kerámiafestékkel és egy sárga tulipánnal jó kis kompozíciót alkottak a konyhaasztalon.

img_5948.JPG

Volt egy alternatíva is.

img_6027.jpg

Illetve a tojást tojáshéjjal díszítve elkészítettem a koszorú tojáspárját.

img_6750.jpg

A nappaliban szintén a sárga és fehér szín dominált. 2013-ban a kedvenc színem volt :D Hungarocell tojásokat festettem és szalvéta decoupage-zsal készítettem tojásokat mintával. Ehhez kell decoupage ragasztó, ecset és szalvéta és ez az linken, nagyon jól követhető, hogyan kell készíteni.

img_5951.JPG

A vicces még az volt ebben a Húsvétban, hogy hó is volt, ahogy ezen a képen látható. Remélem idén megússzuk ezt :)

img_5949.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr4913737328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása