matrjos creates

Tavaszra hangolva

2018. március 10. 22:21 - Matrjos

Beköszöntöttek az első napsugarak és az első napok10 fok feletti hőmérséklettel és mindenki megkönnyebbült és sütkérezik a tavaszi napfényben. Így én is elkezdtem a tavaszra hangolódást. Bár amit most meg szeretnék mutatni, az igazából bármire használható, de most a tavasz megérkezése miatt, pillangókat készítettem.

img_5455.JPG

Amiből ezek létrejöttek az nem más, mint festék színskála. Bármelyik festékboltból beszerezhető és rengeteg színben áll rendelkezésre, így elég nagy a lehetőségek tárháza. Én most a pillangós lyukasztót használtam és azzal vágtam ki a pillangókat. De tényleg bármilyen alakot és bármilyen színből el tudtok készíteni ilyen ombre stílusban. Azért módjával gyűjtsétek be a színskálákat ;) Lassan itt a Húsvét is, úgyhogy holnap ahhoz is írok pár ötletet.

 img_5451.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr9313729872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása