matrjos creates

Hogy jön a gomb a Karácsonyhoz?

2017. november 25. 17:26 - Matrjos

Igazából sehogy, de annyira megszerettem a piros-fehér színkombót 2012-ben, hogy 2013-ban is szerettem volna megtartani. Ha pedig a színek maradtak, kellett egy új forma: így jöttek képbe a gombok. Viccesek, színesek, és  nagy mennyiségben is elérhetőek. Így első utam a legközelebbi Röltexbe vezetett és vettem kb 5 marék gombot :)

Az ajtódísz nálunk már jó korán kikerül, így most is ezzal kezdtem a készülődést. A gombokat ragasztópisztollyal egy sima hungarocell koszorúalapra rögzítettem egymás mellé-fölé.

img-8836.JPG

Az adventi koszorú következett. Ehhez az alapot mindig megvásárolom és azt csak dekorálom. Se időm, se alapanyagom egy koszorú alap készítéséhez, de árban sem jönnék ki sokkal jobban, így ezt a profikra bízom. Egy egyszerű, mohával bevont koszorút választottam, azt éreztem a legbiztonságosabb terepnek. Erre jöttek rá a gombok, de azzal még nagyon üres lett volna, így szalagot is tekertem rá. A mai koszorú trendekben ez már eléggé egyszerűnek tűnik, de 2013-ban még nem volt ennyire sok minden aggatva rájuk.

img-8854.JPG

Amúgy egészen vicces, hogy így visszanézve mennyire nem vagyok megelégedve az általam készített dolgokkal. Valószínű - vagyis remélem - ügyesedtem és az ízlésem is rengeteget változott. De ha már belevágtam, mindent elérhetővé szeretnék tenni egy helyen. Szóval folytatom a sort az ajándékokkal. A gombokat ráfűztem a díszítő szalagra, így olyan hatása volt, mintha tényleg be lenne gombolva a csomag.

img-8865.JPG

Ebben az évben is készítettünk ehető ajándékokat: az üvegek tetejét mi mással díszíthettem volna, mint gombbal:

img-8852.JPG

Az ablakban is próbáltam visszahozni a többi helyen fellelhető motívumot, így dekorgumiból vágtam ki a szükséges formákat. Sajnos annyira nem sikerült jó. Utólag rájöttem, hogy jobban mutatott volna, ha 2-3 rétegből készül el. Szóval ha valaki ilyesmit készítene dekorgumiból, mindenképp több réteget használjon.

img-8851.JPG

Az elkezdett hagyományainkhoz ragaszkodva pedig ebben az évben is terveztünk képeslapot, aminél szintén a gomb volt a főszerepben. Nyomdával kinyomtattattuk és utána egyesével felvarrtam Rudolf orrát :) És jöhetett a Boldog Karácsony! :)

1458706_10151867825748526_689083933_n.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr8513375525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása