matrjos creates

Hát megint itt a rémségek napja

2017. november 03. 07:54 - Matrjos

 fullsizerender_18_1.jpg

Persze igazából sokkal mókásabb, mint rémisztő. És nagyon fura, de az amúgy mindenre érzékeny és mindentől rettegő lányom is viccnek fogja fel és élvezettel csempész mindenhova pókot. Holott mindkét gyerekem sikítófrászt kap egy élő póktól. Szerencsére a vámpírok, csontvázak és egyéb gusztustalanságok látványa is inkább nevetésre, mint sikításra ösztönzi őket. Idén már sokkal több dolgot készítettünk együtt. Persze volt az elmaradhatatlan tök, amit idén a cicamániának köszönhetően cicásra kellett venni:

fullsizerender_26.jpg

 A kétévesem és hatévesem is imád velem együtt kreatívkodni. Szegényekbe beleneveltem ezt, így sok mindent együtt készítettünk. A kissebbel csináltunk idén ajtódíszt is, ami nekem amúgy is a gyengém :) Vettem koszorú alapot és fekete illetve narancs színű pompomokat. Ő ragasztotta őket a koszorúra én meg utólag ráerősítettem a pókhálót és pókokat.

img_7825.JPG

A közös múmialámpás készítése volt a legkedvesebb számukra. Természetesen azóta minden este ezek világítanak nekünk, amikor sötét van. Egyébként sima gézlapokat ragasztgattak fel befőttes és bébiételes üvegekre. Bár a gézszalag jobb választás lett volna, de ez volt éppen itthon.

fullsizerender_20.jpg

És persze az Apukájuk megtréfálása végett a szappantartóba is raktak pókokat :D

fullsizerender_21.jpg

És hogy legyen valami igazán ijesztő a sok cukiság között, készítettem egy "véres" gyertyát. Egy vastag gyertyát leégettem és utána piros gyertyával csöpögtettem és folyattam rá viaszt, hogy csöpögő vér hatását keltsem.

fullsizerender_24.jpg

De azért az egésznek nincs annyira ijesztő hatása :)

fullsizerender_23_1.jpg

A barátainknál ismét volt Halloween party, ami miatt a lányok jelmezbe is bújtak. A boszorkány és a fekete macskája. Ehhez a saját fekete ruhájukat választottam alapnak (ezt még ők vetették nyáron egy leárazáson, de hát nyilván sokszor még nem volt rajtuk). Varrtam rá egy-egy denevért, illetve pókot, hogy kicsit ijesztőbb legyen :) A boszorkány jelmezhez készítettem még régebben palástot, így itt csak az addigi narancssárga szalagot lilára cseréltem. Készült egy boszorkány kalap és cicafülek is. Idén találtam öntapadós filcanyagot, amiből csak ki kellett vágni a cicafüleket és összeragasztani, közé ragasztva a hajráfot. Nagyon jól tapad és jó a tartása is, így ez egy nagyon jó választásnak bizonyult. Ezen kívül varázspálcát készítettem, amihez hurkapálcát használtam (bár néha kapható vastagabb pálca is, az jobb), szalagokat és csillogó gumilapot. A pálcát bekentem ragasztóval és spirálisan végigtekertem rajta a fekete szalagot, majd a lilát is, hogy pont váltsák egymást és csíkos hatást érjek el. A gumilapból két egymásnak szimmetrikus csillagot vágtam ki és összeragasztottam úgy, hogy közé kerüljön a hurkapálcika.

2017-11-02-photo-00011157.jpg

Édességeket is készítettünk, amik idén is a szemgolyó körül forogtak. Szemgolyós cakepop. A recept innen: https://www.bbcgoodfood.com/recipes/2556637/eerie-eyeball-pops Annyi különbséggel, hogy marcipánt használtunk a zöld részhez és répatorta volt az alapja.

fullsizerender_14.jpg

Próbálkoztam még pár dologgal, de azok annyira nem lettek jók sajnos :( Nyalóka szellemnek álcázva és szellemnek maszkírozott banán. A nyalóka szellemhez nyilván selyempapírt vettem volna, ha végül azt viszünk a buliba, de a családomnak nem tetszett. A banánt meg snassz volt. Azt én is éreztem :)))

img_8037.JPG

img_7945.JPG

Már alig várom a jövő évet..... :))))

Save

Save

Save

Save

Save

Save

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr8413146736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása