matrjos creates

Hát kezdjük...

2017. szeptember 25. 13:00 - Matrjos

Világéletemben szerettem "kreatívkodni". Apukám keresztanyja, kiskorom óta partner volt ebben. Sok mindent tanultam tőle és valószínű az alkotás örömét is ő ismertette meg velem. Már tinédzser koromban is próbáltam a szobámat mássá tenni, mint a többieké, így én már akkor hackeltem az IKEA kiegészítőket :) Mióta gyerekeim vannak, főleg rákaptam arra, hogy nekik készítsek egyedi dolgokat, amik pont olyanok, amilyennek elképzelték. Mivel már évek óta nyaggatnak a barátnőim/ismerőseim, hogy foglaljam végre keretbe, ahonnan ők is inspirálódhatnak és nem kell engem a részletekért nyaggatni, elkezdem. Ha bárkinek, bármi tetszik, nyugodtan valósítsa meg. Ha segítség kell, jelezze, de akér arra is megkérhet, hogy készítsem el neki is. Remélem hasznos leszek, bár magamnak mindenképp, mert így legalább én is minden t megtalálok egy helyen :) 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr812890586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása