matrjos creates

A Karácsonnyal nincs vége a télnek....

2019. február 17. 15:55 - Matrjos

...pedig milyen jó is lenne. Amint kicsit hidegebb lesz, én már a Karácsonyt várom. Tervezgetem a dekorációt, az azévi képeslapot, az ajándékokat. Aztán eljön a Karácsony, teljes happiness 2 hétig, de utána jön Vízkereszt, fabontás és nem hogy egycsapásra tavasz lenne, de általában még hidegebb is jön. Mondjuk persze, szeretem a havat, a szánkózást, a síelést, a korcsolyázást, de egy idő után már csak a tavaszt várom. Na ilyenkor jön az, hogy valamivel fel kell dobni a lakást, ami nem annyira karácsonyi, de annál inkább téli. Idén a tobozokkal nagyon sokat foglalkoztam, valamiért csodálom az alakjukat. Így ezeket használtam. Siófokon egy barátnőmék nyaralójánál rengeteg van, így pár éve betáraztam jó sokat. Fehér festékkel lefújva igazi téli hangulatuk lesz. Meg persze a gyertyaimádatom is megjelent ebben a dekorációban.

img_1314.JPG

Azért a fenyőfa motívumot nem vetettem el a Szőke Gábor Miklós fámat dekoráltam ki tobozokkal és fényekkel. 

img_1892.JPG

 De bár ezek pozitívan hatnak a télhez való hozzáállásomhoz, várom a tavaszt :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr4714622954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása