matrjos creates

A hagyományosnak hátat fordítva

2018. március 22. 07:25 - Matrjos

Mindig is nagy kedvencem volt a rózsaszín és szürke a lakberendezésben. Na jó, nem mindig, de az utóbbi 6 évben biztosan. Kb mióta a kislányomat ezekbe a színekbe öltöztettem és rájöttem, mennyire jól működnek egymás mellett. Így természetesen Húsvét kapcsán is ki kellett próbálnom. Mivel a tulipánokat is imádom, így kerestem gyönyörű rózsaszínűeket és ezzel egészítettem ki a szettet.

A tojásokat kézzel festettem kerámia festék segítségével. Természetesen kifújt darabok voltak. Múltkor kérdezték többen: kifújt tojásokat használok mindig, mert tartósabb, mint a főtt tojás.

img_6024.jpg

Ehhez színben passzoltak a rózsaszín tulipánok.

img_6005.jpg

A tulipánokat máshol is felhasználtam. Ebben az évben szakítottam a hagyományos alakú ajtódísszel és ezt alkottam. Egy kifújt tojás tetejét letörtem. Befestettem fehérre és ráragasztottam szalagot és abba tettem a tulipánt.

img_6025.jpg

Illetve a férjem kedvéért megalkottam ezeket a cuki nyuszikat, amiket ő talált a neten.

img_6023.jpg

 A következő év a szürkéjé volt teljes egészében. Már-már túlzottan is monokróm a dekoráció.

img_5990.JPG

Az ajtódísz pedig szintén szürke-fehér színben játszott

img_6004.jpg

Még egy poszt fog készülni a korábbi Húsvétokról és hétvégén megalkotom az idei dekorációkat. Most hogy elnézem a képeket, idén valami nagyon harsánnyal kell előrukkolnom :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoscreates.blog.hu/api/trackback/id/tr7213765462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása